Calvera

Kdyby se našinec choval v ekonomických záležitostech jako náš stát, jak by asi dopadl? Co myslíte, zavřeli by ho dřív nebo by spíše zbankrotoval?

Obchodníci to dnes nemají jednoduché



Představte si, že máte zájem nakoupit do obývacího pokoje velký kusový obšitý koberec. Zadáte do webového vyhledávače potřebná klíčová slova a tem vám vyhodnotí určité výsledky. Na jednom z odkazů objevíte vhodný model a vstoupíte do e-shopu. Rádi byste však koberec viděli osobně v kamenné prodejně, tak si opíšete adresu prodejny a osobně ji navštívíte. Jenže tam tento koberec vůbec nebude v nabídce, protože ten z e-shopu je výprodejový model. Zklamaní odejdete a zkusíte to u jiného obchodníka, ovšem s podobným výsledkem.

svinutý koberec

Ten se navíc bude prezentovat i na sociálních sítích a tam vám nabídne další zajímavé kousky, jenže ty zas nebudou dostupné v e-shopu, protože bude zboží vyprodané. A v jeho kamenné prodejně bude také rozdílný sortiment, z čehož usoudíte, že to snad není jeden obchod, ale dva různí prodejci. Tento problém roztříštěnosti různých platforem, co se týče jejich obsahu, ať už se bavíme o sortimentu zboží nebo jeho cenách, dokáže zákazníky natolik odradit, že mohou nakupovat v jiných obchodech, které mají veškeré prodejní platformy jednotné a hlavně navzájem propojené tak, že budou neustále aktualizované ve všech kanálech a zákazník bude mít z nákupu dobrý pocit, ať už si bude vybírat koberec v kamenné prodejně, anebo bude nakupovat v e-shopu.

koberec na podlaze

Optimalizaci tohoto postupu řeší tzv. strategie omnichannel a jestliže ji obchodník zvládne, zvýší se mu pravděpodobnost udržení stávajících zákazníků, kteří tu pak mohou rádi nakupovat v rámci rodiny nebo se svými přáteli. A dobrý obchod s jednotným obsahem na všech kanálech pak může prosperovat mnohem lépe než dřív, což jej může vynést do popředí mezi jeho nejsilnější konkurenci. A u takových obchodníků se pochopitelně také zlepšuje nálada, díky níž se pak může podnikání proměnit v pohodovou činnost bez zbytečného stresu.

Obchodníci to dnes nemají jednoduché



Představte si, že máte zájem nakoupit do obývacího pokoje velký kusový obšitý koberec. Zadáte do webového vyhledávače potřebná klíčová slova a tem vám vyhodnotí určité výsledky. Na jednom z odkazů objevíte vhodný model a vstoupíte do e-shopu. Rádi byste však koberec viděli osobně v kamenné prodejně, tak si opíšete adresu prodejny a osobně ji navštívíte. Jenže tam tento koberec vůbec nebude v nabídce, protože ten z e-shopu je výprodejový model. Zklamaní odejdete a zkusíte to u jiného obchodníka, ovšem s podobným výsledkem.

svinutý koberec

Ten se navíc bude prezentovat i na sociálních sítích a tam vám nabídne další zajímavé kousky, jenže ty zas nebudou dostupné v e-shopu, protože bude zboží vyprodané. A v jeho kamenné prodejně bude také rozdílný sortiment, z čehož usoudíte, že to snad není jeden obchod, ale dva různí prodejci. Tento problém roztříštěnosti různých platforem, co se týče jejich obsahu, ať už se bavíme o sortimentu zboží nebo jeho cenách, dokáže zákazníky natolik odradit, že mohou nakupovat v jiných obchodech, které mají veškeré prodejní platformy jednotné a hlavně navzájem propojené tak, že budou neustále aktualizované ve všech kanálech a zákazník bude mít z nákupu dobrý pocit, ať už si bude vybírat koberec v kamenné prodejně, anebo bude nakupovat v e-shopu.

koberec na podlaze

Optimalizaci tohoto postupu řeší tzv. strategie omnichannel a jestliže ji obchodník zvládne, zvýší se mu pravděpodobnost udržení stávajících zákazníků, kteří tu pak mohou rádi nakupovat v rámci rodiny nebo se svými přáteli. A dobrý obchod s jednotným obsahem na všech kanálech pak může prosperovat mnohem lépe než dřív, což jej může vynést do popředí mezi jeho nejsilnější konkurenci. A u takových obchodníků se pochopitelně také zlepšuje nálada, díky níž se pak může podnikání proměnit v pohodovou činnost bez zbytečného stresu.